Wat is Servicedesk Plus?

Servicedesk Plus

Servicedesk Plus is een uitgebreide software voor helpdesk- en activabeheer die helpdeskmedewerkers en IT-managers een geïntrigeerd dashboard biedt om IT-middelen en gebruikersverzoeken te volgen en te onderhouden. Het is gegenereerd op basis van IT-bronnen in het kantoor van een organisatie. De ICT-helpdesk speelt een belangrijke rol bij het leveren van ICT-diensten. Gebruikers zijn vaak het eerste aanspreekpunt bij het gebruik van IT-diensten wanneer iets niet werkt zoals verwacht. De IT-helpdesk is het centrale aanspreekpunt voor eindgebruikers die om ondersteuning vragen. Zonder dit kan een organisatie onvermijdelijk verliezen lijden als gevolg van inefficiënties.

Servicedesk Plus

Belangrijke punten

De twee belangrijkste punten van Servicedesk Plus zijn monitoring van IT-vereisten en activabeheer. Door de volgende Servicedesk-modules te gebruiken, kunnen technici en systeembeheerders complexe problemen onmiddellijk oplossen, waardoor de frustratie van de eindgebruiker met het proces wordt verminderd. Problemen oplossen kost tijd. Ze kunnen ook de behoeften van de organisatie bewaken met behulp van asset beheer en actief middelen toewijzen aan de juiste gebruikers/afdelingen, waardoor de productiviteit van de organisatie verhoogd wordt.

360° ITSM: Bedien en beheer alles zelf!

Kies je voor Servicedesk Plus, dan kun je alle helpdeskproblemen beheren, controleren, monitoren en rapporteren. Het bereik van de helpdesk vergroten? Geen probleem. Je kun alle processen automatiseren of voorgeprogrammeerde sjablonen gebruiken. Experts kunnen je helpen als je hulp nodig hebt bij de installatie, uitvoering of aankoop. Ze kunnen een snelle of diepgaande analyse van je Servicedesk uitvoeren en samen met je de samenstelling bespreken.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.